maanantai 13. tammikuuta 2014

Pitkään hautunut ajatus

Olen pitkään suunnitellut blogin aloittamista. Nytkään aika ei ole oikea ja sitä on aivan liian vähän, mutta aloitain silti. Olen pitkään suunnitellut kaikenlaista ja niitäkään en ole toteuttanut. Nyt on kuitenkin uusi vuosi ja uudet kujeet. Blääh diibadaa lässynlässyn.

Tässä blogissa kerron uskomattoman mahtavasta elämästäni ja aivan ihanasta perheestäni. Miksi juuri minun elämäni olisi sellainen, josta ihmiset jaksavat lukea? Miksi juuri minä ja minun elämäni olisi kiinnostavampi kuin muiden? Ehkä siksi, että olen vain niin täydellinen. Ne blogit, jotka kertovat ihmisten ihan vain omasta elämästä ovat juuri sellaisten kirjoittamia, jotka kuvittelevat olevansa jotenkin erityisiä ja kiinnostavia. Kaltaisiani siis. Hah! Siitäs saitte.

Näitä blogeja on netti pullollaan ja jokainen kokee olevansa blogin arvoinen, mutta entä sitten? Ei mitään.

1 kommentti: